пʼятницю, 31 липня 2015 р.

Я – шльондра

Якщо ви любите секс і отримуєте задоволення від багатьох речей у ньому - радійте, а не звинувачуйте себе.
- Не перебільшуй, люба, - заспокоїла я Елочку, яка явно збиралася звинувачувати себе у всіх сексуальних гріхах планети.
– Що трапилося?

 - Я була у салоні, почула розмови кількох панянок про секс і зрозуміла, що я – шльондра! Вони розповідали про те, як їхні чоловіки вимагають орального сексу і як їм це неприємно робити, про різні там чоловічі забаганки та дурні фантазії, які вони не збираються здійснювати…
 - І до чого тут ти?
- А до того, що я з цим проблем не маю, я навіть не замислювалася над такими речами: я ніколи не відмовляла чоловіку у оральному чи будь-якому сексі, я завжди на все згодна…
- Ну й чудово!
- Ні, не чудово, - приречено сказала Елочка, - що про мене думають мої кавалери?! Я люблю оральний секс, володію різними техніками мінету, мені подобається анальний секс, я не проти використання різних іграшок та елементів легкого БДСМ. Якщо я іду на секс з чоловіком, який мені подобається, я згодна спробувати все, що він пропонує.
- Вау! - захоплено сказала я. – Ти просто перлина! Знахідка! Мрія!
 - Отож! Тільки от зараз чомусь почуваю себе останньою повією, - приречено підсумувала Елочка.
- Дарма! Адже ти отримуєш від всього цього насолоду, так?
 - Авжеж! Я кайфую та збуджуюся лише від того, що чоловік реалізовує свої приховані фантазії зі мною. Можу навіть отримати від чогось ну зовсім неочікуваного оргазм.
- Елочка, ти просто супер! Я щиро заздрю твоїй феєричній чуттєвості: не кожне тіло здатне отримувати насолоду від усього переліченого. На жаль. А шльондрою ти б була, якби спала з тими, хто тобі не подобається, та робила у ліжку те, що не несе тобі насолоду. А так – не бери в голову дурного і просто будь такою, якою ти є. Тільки ти чоловікам не одразу про це розповідай, а то не кожна вразлива чоловіча психіка здатна оцінити такий неймовірний сексуальний подарунок долі, яким ти є…
Більше читайте тут: http://tsn.ua/blogi/themes/sex_relations/ya-shlondra-438000.html
Ольга Мендес

Немає коментарів:

Дописати коментар