Саме так можна назвати передвиборчу кампанію в Раду цього року, бо всі як один кандидати, немов павичі в шлюбний період, хваляться і змагаються в яркоті і красі своїх хвостів.
Хочеться вимкнути всі електронні пристрої, так як кількість роликів по радіо, телебаченню і в Інтернеті до неподобства зашкалює, на вулиці, як опале листя, на кожному кроці валяються агітаційні листівки різноманітних партій та кандидатів, а палатки, які агітують виборців віддати свої голоси за того чи іншого політика, стоять одна на одній, як на стихійному ринку.
Що вже говорити о рекламних щитах, де замість звичної реклами побутової техніки і продуктів на нас дивляться відфотошоплені обличчя політичних лідерів.
Величезні суми грошей витрачені за останні місяці на піар, але який сенс, адже обличчя то всі знайомі - на вибори йдуть ті самі. і результат їх роботи прямо пропорційний яскравості передвиборчої кампанії.
І крастота павиних хвостів не головне, треба не забувати головного, що політичні павичі - це переодягнені кури, а передвиборні обіцянки - це пусте кукурікання!
Немає коментарів:
Дописати коментар