вівторок, 21 жовтня 2014 р.

Заява від кандидата по ВО №115 Ю. Вуя

УВАГА! Шановні журналісти Львівщини, України! 
Цей лист адресую ВАМ та правоохоронним органам. Це моя термінова заява - як кандидата по 115 Львівському виборчому округу! 
Днями, наче від мене,  відбувся шалений "вкид"  чорної агітації проти одної із політичних партій та одного із кандидатів. 


Є скан копія заяви до .Авакова, а також скрін шоти із ел.пошти, що свідчать про реальних замовників, авторів чорної агітації на Сихові.  
Думаю всі знайдуть для себе  знайомі прізвища, адже це, в першу чергу, відомі львівські "діячі"  та ЗМІ.
Також за цим посилання - відеозвернення до  Авакова, до мешканців Львова та журналістів - 
https://www.youtube.com/watch?v=55ycByvUKjI&feature=youtu.be
Прошу всіх відреагувати! 


Міністру внутрішніх справ України
Авакову А. Б.
01024, Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Кандидата в народні депутати
по одномандатному виборчому окрузі №115,
Вуя Юрія Ярославовича
81131, вул. Січових Стрільців 12, с. Солонка,
Пустомитівський район, Львівська область

Заява

Я, Вуй Юрій Ярославович, будучи кандидатом у народні депутати у одномандатному виборчому окрузі №115, повідомляю Вас про правопорушення.
Зокрема, ТзОВ «Видавничий ДІМ Молода Галичина» видали газету «ЧАС оновлення!» (випуск №3) накладом 30 тисяч примірників, зазначивши мене, як кандидата в народні депутати, відповідальним за друк. Окрім того, Видавничий дім «Високий замок» також надрукував газету накладом 5 тисяч примірників, зазначивши мене, як кандидата в народні депутати, відповідальним за друк. У ній опубліковані матеріали, направлені на очорнення та компрометування інших кандидатів в народні депутати на позачергових виборах до Верховної Ради України. Газета видана і поширюється без мого відома незнайомими мені людьми по одномандатному виборчому окрузі №115.
У вказаних газетах також міститься інформація, на друк якої погодження я не давав. Оскільки раніше свої фотографії та передвиборчу агітацію я надав РR-менеджеру телеканалу ЗІК п. Ользі Проць, що доводить моя з нею переписка по електронній пошті, то вважаю її причетною до незаконних дій з приводу використання моїх передвиборчих агітаційних матеріалів.
Також повідомляю, що мені надходили дзвінки з погрозами фізичної розправи мені та членам моєї сім’ї. Зокрема, після розмови з представником виборчого штабу кандидата в народні депутати по 115 виборчому округу Дмитра Добродомова, де він вживаючи нецензурну лайку схиляв мене підписати згоду на друк вказаних вище тиражів газет «ЧАС оновлення!». Повертаючись додому в п’ятницю ввечері, неподалік мого будинку стояло декілька машин з людьми з кримінальною зовнішністю. Водночас, білий мікроавтобус марки Рено Трафік перегородив мені дорогу. Водій Рено Трафік просвічував мою машину фарами, залякуючи мене. Що я розцінив як загрозу моєму життю.
Прошу вжити відповідних заходів з приводу припинення вказаного правопорушення та забезпечити мені охорону у зв’язку із загрозою моєму здоров’ю та життю і життю членів моєї родини.  

З повагою,
кандидат в народні депутати
по одномандатному виборчому окрузі №115,
Вуй Юрій Ярославович                                                                                 19.10.14

Немає коментарів:

Дописати коментар