вівторок, 8 вересня 2015 р.

Міньєт замість налисників

здається, я знаюся з майстром перетворення огидностей у смачне... замовили налисники з м'ясом до чаю. офіціантки довго не було. потім приносить ...налисники з сиром. мало того, що з сиром, але в мене вони так виглядають, якщо зо три дні полежать у холодильнику. сир страшенно збитий і твердий, тісто туге. напевно кухар подумав: фігня - розмочать гарячим чаєм Смайлик «smile» ... кличемо офіціантку. та надуває губки і каже: що я можу зробити - ви ж їх вже надпочали - косить під дурника.
і тут інший колега каже дивовижно спокійним голосом: от, дивіться, ви знаєте, що ми сіли за цей столик, щоби поїсти. і спокійно підходите прийняти замовлення. а, як би ви зреагували, якби я, замість замовлення страв, попросив зробити мені міньєт?.. від такого повороту я принишк і вже чекав на шкАндать... і тут офіціантка округлює свої здоровенні оченята, зиркнула по черзі на кожного таким поглядом, ніби в її голові крутилося "що за неандертальці", потім блимнула посмішкою, грайливо хихикнула "ну і що", і зі швидкістю макларен рвонула на кухню... ну не будемо ми крики розпочинати - дожовуємо... за якийсь час офіціантка і ще одна пані, мабуть адміністратор, бо не в формі, несуть в наш бік по тарілці. одна - жарену картоплю, інша - жарену печінку... сказали, від закладу... хотів спитати, вам не здається, що то продовження анекдоту "якщо ти зі мною по-людськи, то і я з тобою по-людськи"? )

Олег Ущенко

Немає коментарів:

Дописати коментар