четвер, 2 серпня 2018 р.

Міжнародний конкурс манга в королівстві манги Тотторі.

Префектура Тотторі — моя рідна земля, називає себе «Королівством Манга Тотторі», осільки багато відомих художників манги народилися саме в цьому краю в Японії. Місцева адміністрація зараз проводить міжнародний конкурс манги, переможці якого отримають ґрант (з 50 тис. єн до 500 тис.), а також їх заросять до префектури Тотторі. Мій родичий працює в секторі, де організовують цей конкурс, і він попросив мені поширити інформацію щодо нього.
Ось, коротко про вимоги:
- Тема конкурсних робіт: «ДИВО/Miracle».

- Відбір конкурсних робіт за трьома категоріями:
1 кадрова манга (1 сторінка);
4 кадрова манга (в межах 1 - 8 сторінок);
історія (серія з безлічі кадрів в межах 4-24 сторінок).
- Можуть брати участь і перофесіонали й аматори, без обмежень за віком і громадянства.
- Терміни набору
До 31 серпня 2018 року(!!!)
- Мова роботи
Можна малювати роботу своєю рідною мовою якщо не знають японської.
- Подати роботи можна електронною поштою.
Докладніше читайте:
(рос) https://www.pref.tottori.lg.jp/246787.htm
(анг) https://www.pref.tottori.lg.jp/246786.htm
Хоча до крайнього терміну мало часу (до кінця серпня), конкурс дуже вигідний для прихільників цього мистецтва (500 тис.єн — приблизно 3,800 євро), навіть можете отримати запрошення до нашої префектури (Ласкаво просимо. Дуже гарно тут). Підкажу. Мені сказали, що учасників не багато поки що, тобто, шанс не малий. Пам’ятаю раніше в іншому конкурсі манги виграли молоді українці. Тож поширте, будь ласка, цей пост, або якщо ви вмієте малювати, то не соромтеся взяти участь!
Наприклад, командо UGAR (The Will), як вам цей конкурс? Думаю, що буде гарна можливість рекламувати вашу роботу в країні манги (у мене немає знайомих з них, хтось знає?).
А пані Maria Ruban, мій родичий написав мені саме через вашу книжку, у якій порівняно японську та українську культури. Його 2-річна донька читає її зараз:)

Немає коментарів:

Дописати коментар