понеділок, 11 червня 2018 р.

Про секс на першому поверсі

Вихідні - се ще й час, щоб досхочу накохатися. Саме сим ми натхненно і займалися із коханим
чоловіком. І тут несподівано заглядає у вікно... хлопчина років 15-ти з словами:
- А що ви тут робите?
І побачивши нас в процесі любові каже:
- Ого...
І зникає.
Я одразу ж прикриваюся ковдрою. Рома в шоці.
Ще хвиля і я з того щосили сміюся.

Але се ще не кінець. Минає хвилина і голова того самого підлітка знову виринає з тими самими словами:
- А що ви там робите?
І тут я розумію, що нахабності сій особі немає меж. І відбувається розмова між мною, хлопцем і Ромою. Ми в кімнаті на першому поверсі, хлопець за вікном.
Я:
- Не годиться заглядати в чужі вікна.
Хлопець:
- Не годиться кричати, щоб вас було чути на всю вулицю. І відкривати вікно.
- Та що хочемо, то те і робимо. " В своїй хаті своя правда, і сила, і воля..."
- А це що - поліція з моралі? Заздрість - погане почуття. - каже Рома.
- Та нормальне таке почуття. - одповідає хлопець.
І на сій фразі Рома кидає рушником у вікно, що змусило хлопця з другом, який його підсаджував, швидко зникнути.
Але і се ще не все. Хлопці приходять втретє з тим самими словами:
- А що ви тут робите?
Рома вже без зайвих розмов біжить провчити несусвітніх нахаб. Одному з них перепадає достатньо,щоб зрозуміти, що так робити не варто.

А мораль історії така - не варто лізти в чужі вікна і бути нахабними, бо то, насправді, може бути шкідливим для вашого здоров'я.

І. Кохайтеся, не тільки чорнобриві, але будьте на сторожі - раптом до вас у вікно захочуть заглянути і сказати, як не варто робити ;)
Роза Туманова

Немає коментарів:

Дописати коментар