понеділок, 29 жовтня 2018 р.

Кіндер - сюрприз для Юлі Тимошенко?

Сергій Притула вимагав вибачень у ВО "Батьківщини" і ..отримав їх. І визнав, що "конфлікт вичерпано.. Практично :-)" Але ж не такі прості "білосердечні". Замість вибачень ввімкнули лайномети. Про що пише Сергій :
"Зовсім інша справа, коли абсолютно реальний мер м. Ковель репостить істеричний допис якогось фаната Юлії Володимирівни, де я і "чмо смердюче", і "дешевий клоун", і "Ху*ло" і т.д.
Я розумію, що пан Кіндер, як радник Юлії Тимошенко, мав якось показати, як він люто ненавидить тих, хто "наїжджає" на його рідну політсилу. Але тоді треба бути послідовним і не витирати пост зі своєї сторінки:))), скріни ж не горять, пане мер.
Якщо у пана мера Ковеля є так багато вільного часу, щоб постити про мене всяку фігню, а потім після "підсрачника" від субординаційно вищих колег по партії, оперативно витирати пост, то хотів би дещо попросити.
Пане Кіндер. Гумор-шоу "Вар'яти" щороку приїжджають з концертам до вашого чудового міста. Ну як, вашого... яким ви керуєте! І щоразу, виступаючи у ПК ім.Шевченка, ми дуже переживаємо за здоров'я наших глядачів, які роками дивляться наші виступи у залі, який не опалюється. Я страшенно радий вашій увазі до моєї персони, але може б і щось для людей, для міста зробили б доброго :)). Часу ж вдосталь. Я читав вашу сторінку, там за день більше постів, ніж у мене за тиждень:)))). Принагідно запрошую вас на наш наступний виступ у Ковелі. Приходьте, поспілкуємось, переконаєтесь, що я не "чмо смердюче". А я переконаюсь, що ви не місцевий "царьок", як про вас говорять, а мудрий міський голова."
Хочете моралі? А не буде.. У рукаві Юлії Володимирівни чимало краплених тузів, чи то пак кіндер-сюрпризів...

Немає коментарів:

Дописати коментар