суботу, 29 червня 2019 р.

У Башкортостані загострюється політична ситуація

Нові затримання: політична ситуация в Башкортостані загострюється
Башкирська правозахисниця Раміля Саїтова після того, як її силою притягли в УФСБ Башкортостану, опинилась в травмпункті. За її словами, вона почуває себе дуже погано, оскільки їй травмували голову під час затримання. Про це повідомляє видання «ProUfu».
- Я збиралася на Торатау. Вийшла на вулицю і мене там зустріли чотири співробітники поліції. Вони вручили мені повістку в УФСБ на 14:00. На мою відмову проїхати з ними насильно потягли, пошкодили мені шию і голову, коли запихали в машину. Після того як мене привезли в ФСБ, я не в змозі була щось говорити і попросила викликати швидку. Мені відмовляли і краєм вуха чула, як хтось із відомства сказав: «Потримайте її тут до шостої вечора і викиньте куди-небудь подалі», - прокоментувала Саїтова.

Нагадаємо, сьогодні це вже не перше затримання. Вранці в УФСБ запросили на допит головного редактора «ProUfu» Раміля Рахматова, лідера організації «Башкорт» Фаіля Алсинова і кількох представників організації. Якщо Раміля Рахматова відпустили через пару годин, то доля інших поки невідома.

Немає коментарів:

Дописати коментар