четвер, 20 червня 2019 р.

Призначено нового головлікаря в Жидачівській ЦРЛ

Нарешті, епопея завершена, є новий головний лікар в Жидачівській ЦРЛ! Друзі, моя мрія здійснилась! Прошу прочитати і перепост! Мої надзусилля не марні!!! Радість крізь сльози! Сьогодні неймовірна знакова подія! Якраз саме сьогодні, саме в цей час 20.06.17р., в 17год.10хв. швидка допомога два роки тому доставила мого сина до Жидачева, а там почали казати що він наївся черешень і отравився... в сина почалося сходження на Голгофу, тиждень мук і кінець знають всі.. смерть дитини (( сьогодні я купив нині черешень для сина...((
І от саме сьогодні, здійснилася ще одна моя мрія, навіть дві мрії в купі! Бо саме сьогодні Жидачівська ЦРЛ отримала нового головного лікаря! І головним лікарем стала саме та Людина яку я бачив головним лікарем! Людина яка має честь, совість, знання, досвід, потенціал, бажання і розуміння і інші якості!

Я твердо можу сказати що тепер в Жидачівській ЦРЛ почався якісно новий відлік життя! Тепер, я твердо знаю, що за 5 років максимум, ця лікарня стане одною з найкращих у Львівській області!

Друзі! Волонтери! Німеччина, Франція, Люксембург, Австрія, Італія, Бельгія, Англія, США і багато інших країн я проситиму тепер вас про посильну допомогу для цієї лікарні!
Цій Людині я вірю! Цю Людину я поважаю! Все буде добре!

P.S. Хто стукає тому відчиняють. Сину мій Романе, якщо так сталося по волі Божій, то тому що Господь Бог знав, що тільки ми двоє(((( зможемо зрушити ту скалу.. Так і сталося ціною надзусиль, мій син помер щоб інші жили.., я це написав тиждень після похорону сина..((

Немає коментарів:

Дописати коментар