середу, 16 листопада 2016 р.

Сніговий колапс в Тернополі

Друзі,Я ще не писала есе у ФБ, але за ці дні вже дістало, і хочеться вилити душу(((( Як ви усі вже, мабуть, знаєте, у нас в Тернополі сніговий колапс. То декілька діб не було світла і води, то неможливо потрапити на роботу. Маршрутки не їздять, тому що на дорогах жах що робиться(це дуже м"яко сказано), отже, доводиться їхати на таксі, пропонуючи майже подвійну оплату, тому що по-іншому аж ніяк. Два рази попала на маршрутку, була спочатку щаслива , що натрапила, але потім разом з пасажирами молилась, щоб ми безпечно доїхали до місця призначення, тому що водій на тих горбистих льодових дорогах змушений був виробляти такі піруети, що переповнений автобус ставав дибки...Куди там Формулі-1 !!!
Вчора вранці сісти на маршрутку було годі - її просто не було. Зате пощастило сісти в таксі ( і не за подвійну плату!) Проте по дорозі на роботу почула такий набір нецензурного лексикону, що можна було міні-словник упорядкувати. куди там моїм знанням англійської... Боялась що-небудь сказати водієві, тому що з його настрою я зрозуміла , що 100 відсотків би висадив мене із словами "Не подобається- іди пішки" та ще й отримала б пару компліментів, розділивши їх з місцевою владою. Тож сиділа мовчки, намагаючись думати про щось приємне, щоб не слухати такого багатого лексикону.
З одного боку, я розумію водія, коли він товче машину по тих льодяних горбах і викручує кермо, щоб не налетіти на іншу машину або на людей, які мов на парад, рядами йдуть проїжджою частиною, тому що на тротуарах сніги по пояс , й кляне владу, яка не турбується ні про його безпеку, ні про безпеку інших людей, але з іншого боку, чому я, жінка,, тим паче, вчителька, повинна це слухати? Важко щось відповісти, правда? Але це ще не кінець.Зараз Тернопіль в облозі. Всі під"їзди до міста перекриті фурами різних міст і країн. Я скільки живу на світі, такого ще не бачила. Якщо вчора ввечері вони стояли лише з однієї сторони, то сьогодні вже стоять з обох сторін дороги на окраїнах Тернополя, і я дивом потрапила на роботу. Якщо за день ситуація не зміниться, певно, доведеться ночувати в школі, тому що транспорт завмер, і затори тривають по півдня, а може, будуть ще й вночі.((((
Але ще не кінець сумної розповіді. Захотілось підсолодити гіркі будні.Прочитала у ФБ рекламу про концерт симфонічного оркестру Leoband 16 грудня. Оркестр знаменитий, виконують відомі твори Френка Синатри Вони мені дуже подобаються, от і вирішили з подругою піти. Я запропонувала придбати квитки за допомогою Інтернету, адже постійно залізничні квитки купую через Інтернет, тому вважала, що процедура схожа. Спочатку так- зареєструвалась на вказаному сайті, вибрала місця, ввела номер карточки, дату її валідності( доки вона дійсна), і тут з"являється форма з проханням ввести пароль. Я спочатку подумала, що динамічний пароль, тобто одноразовий, а потім ОВВА! з"являється напис - введіть пароль, який ви вводите, коли користуєтесь карткою. О, ні! Зразу ж все скасувала і таки вирішила піти до каси пішки. Оце було б ,якби недочиталась...
І підсумок в зв"язку з викладеними подіями :захотілось по-людськи пожити у 21-ому столітті , аж ні, не виходить((((
Марія Ростоцька
Фото із Всемережжя

Немає коментарів:

Дописати коментар