неділю, 1 квітня 2018 р.

Сергій Надал проти пліток

1 квітня у Тернополі не для всіх є днем жартів. Адже сьогодні прочитав, що одна з тернопільських груп у фейсбук оприлюднила інформацію, що я нібито хочу її купити.

Негативний резонанс у соцмережах від цього повідомлення змушує мене відреагувати на цю брехливу і маніпулятивну інформацію.

· По-перше, хочу заявити, що до сьогоднішнього дня я навіть не знав про існування цієї групи.
· По-друге, для мене соціальна мережа - це майданчик, де я черпаю інформацію, які і тисячі інших тернополян. Тому не припустимо, коли окремі маніпулятори засмічують фейсбук фейками та недостовірною інформацією.

Як виявилося, хтось у фейсбук створив фейковий акаунт. Вони додали таку ж аватарку, як на моїй офіційній сторінці. І з цієї сторінки надсилають повідомлення нібито від міського голови. Я не виключаю, що цей акаунт створили самі адміністратори згаданої тернопільської групи, які і створювали цю групу для поширення недостовірної інформації (бо плітки є плітки). Імовірно, що вони самі придумали всю цю переписку для власного піару.

Звертаюся до тернополян не довіряти спекулятивній, неправдивій інформації та рекомендую уважно ставитися до будь-якої інформації, яка поширюється у соціальних мережах.

Немає коментарів:

Дописати коментар