четвер, 5 березня 2015 р.

Утепова балотуватиметься у Президенти Казахстану

Відома казахстанська блогерка  Айгуль Утепова заявила про свій намір балотуватися на дострокових виборах  президента Республіки Казахстан.
«Так, я справді збираюся взяти у часть у виборах глави держави. Але поки це лише наміри. Віідповідних документів в ЦВК я ще не здала. У мене є свій штаб, соратники налаштовані оптимістично і з приводу збору підписів на мою підтримку , і з приводу фінансів для кампанії - повідомила в середі агентству NewTimes.kz А.Утепова.
На думку Утепової , на виборах у неї буде лише один суперник - діючий глава держави Нурсултан Назарбаєв.
«Якщо я все таки буду зареєстрована ЦВК в якості кандидатки, то єлиним моїм суперником буде  Нурсултан Назарбаєв. Інших претендетів я не розглядаю», - заявила вона.
Айгуль Утепова – популярний казахський блогер, автор відеоблогу «Основний інстинкт Айгуль Утепової.
Фото NewTimes.kz

Немає коментарів:

Дописати коментар