вівторок, 1 вересня 2020 р.

Ан-178 – це справжній авіаційний позашляховик.

Символічно, що до Дня Незалежності зі стапелів державного авіабудівного підприємства «Антонов» зійшов планер першого серійного транспортного літака Ан-178, з номером 006. Про це повідомляє https://www.ukrinform.ua у публікації Оксани Поліщук Олександр Лось, президент ДП «Антонов»


Його прототип піднявся в небо ще в травні 2015 року. «Нуль-нуль-шостий» сьогодні комплектується обладнанням, яке «антоновці» успішно замістили українськими та західними аналогами замість російського. А далі літак вирушить до свого постійного місця служби – в підрозділи Національної поліції Перу. Перуанці обрали його з поміж багатьох через унікальне поєднання технічних характеристик – швидкості, вантажопідйомності та «всюдихідності». Ще п'ять аналогічних «птахів», якими зацікавилися також експлуатанти з інших країн, вже запущено у виробництво. Тож про те, як вітчизняна авіабудівна галузь відновлює ринки, позбуваючись при цьому давньої залежності від Росії, в інтерв'ю президента ДП “Антонов” Олександра Лося.

Про все: Ан-178 – це справжній авіаційний позашляховик.:

1 коментар:

  1. Сьогодні я такий щасливий, бо Бог зробив це для мене, переживши важкі часи з іншими позикодавцями, і нічого не виходить, я збирався втратити віру і надію, але все одно маю бути стійким і переслідувати те, що шукаю. Я щасливий сьогодні, бо Бог скерував мене до найкращої Позикової компанії, і я ні про що не пошкодував, зв’язавшись з ними, і моє сердечне бажання було задоволено, і мені дали вказану суму, про яку я просив (300 000,00 дол. США), гроші були сплачені мій рахунок після двох тижнів розмови з компанією, і вони не напружували мене і не боліли при отриманні цієї позики від них, інші члени моєї родини та друзі, яких я їм направляв, теж отримали свою позику, я б тебе дуже любив зв’язатися з 247officedept@gmail.com / whatsapp 1-989-394-3740. . і швидко отримайте свою позику, і це безпечно і швидко, ви, у кого є втрачена надія, віра і все, що у вас є, лише в ім’я отримання позики, і нічого не виходить, бріться об заклад, якщо ви спробуєте цього чоловіка на ім’я Бенджамін, ви ніколи не пошкодуйте про що-небудь, і ваш запит на позику буде схвалено, і він буде виплачений безпосередньо на ваш банківський рахунок, тож поспішайте зараз і зв’яжіться зі швидкою реакцією на WhatsApp + 1-989-394-3740. попросіть будь-який тип Позики, і вона буде Вам надана. я бажаю вам краще

    ВідповістиВидалити