пʼятницю, 15 квітня 2016 р.

У Тернополі відкрили виставку всесвітньо відомого художника Івана Марчука «Генотип вольності»






Картини  видатного художника, знаного у світі, експонуються в арт-галереї, що на вулиці Сагайдачного.

На геніального митця та його роботи треба йти дивитись в оригіналі жодна фотографія не передасть того колориту що створений рукою майстра пензлем на полотні. Мені ж фоторепортажем  про відкриття виставки хотілось передати атмосферу що вирувала там… Як це в мене вийшло судити моїм читачам.








З виступу самого Івана Марчука мені запам’ятались слова: - Все що зроблене мною, зроблене не завдяки допомоги держави а…, всупереч…
Нещодавно такі схожі слова я чув на фронті від одного з командирів тактичної ланки на одній з позицій…

































































(Звичайно що про це я розповів художникові після відкриття, не витерпів – волонтерська совість напевне заставила…).
Як все таки ми ще не вміємо цінувати і своїх геніїв і людей діла…

Ігор Крочак

(фото автора)

Довідково:

2016 рік на Тернопільщині оголошено роком Івана Марчука. Митець є уродженцем Лановецького району. У 2007 році він потрапив до списку 100 найвизначніших геніїв сучасності, який уклала британська газета «The Daily Telegraph». У творчому доробку митця майже 5 тисяч творів. Його вважають засновником кількох нових стилів у мистецтві.


15 квітня  2016 року

Немає коментарів:

Дописати коментар