пʼятницю, 6 липня 2018 р.

Про історичну юлефобію

Читачі мають знати. Я негативно сталюся до Юлії Тимошенко. В принципі. 2010 року я був противсіхом. Я і сьогодні переконаний, що Янукович і Тимошенко рівновеликі негативи для України. Просто він тупо грабував , а вона під патріотичними гаслами вела б нас до Москви. Так що можете вважати мене упередженим по відношенню до неї.
Чому я так вважаю?
Не тому, що вона крутила оборудки і наживалася на цьому. У 90-і це робили майже всі, хто став відомим бізнесменом або політиком. Вона нічим в цьому плані не відрізняється від інших. Пред'являти претензії в цьому плані безглуздо не лише Тимошенко але і будь-кому. Хіба що цілому політичному класу. Але ніхто, крім Януковича, так, як вона, не здавав інтереси України у ключових питаннях .
2008 року, коли ішлося про отримання ПДЧ для НАТО вона, будучи прем'єр-міністром, приїхала до Брюселя і демонстративно не зустрілася з керівництвом НАТО, хоча президент Ющенко приписував їй це зробити. Таким чином вона показала, що у керівництві України існують розбіжності з цього питання. Це було одним з ключових факторів (не єдиним) не надання Україні ПДЧ.
2009 року вона підписала відомі угоди з Москвою, за якими Україна отримувала найвищу ціну за газ і ще й запроваджувала принцип: бери або плати. Невигідність цих умов підтвердив недавній Стокгольмський арбітраж, який скасував борг України перед Росією на приблизно 4,5 млрд доларів за цими угодами.
Ясна річ, що це гра на користь Москви. Поруч з цим можна лише поставити харківські угоди Януковича.
Ну а скільки достойників Юля привела у політику - тут можна цілий список скласти. Один Павел Лєбедєв чого вартий, який був міністром оборони у Януковича і дорозвалював армію. А також деморалізував її , особливо флот, наполягаючи на дружбі з Росією. Він змінив ідеологію флоту. Ну цей список можна продовжувати.
Сьогодні Тимошенко вдає із себе голубку миру. Вона каже про мир, але при цьому всіляко уникає називати того, хто цю війну розпочав, тобто Путіна. Вона наполягає на тому, що війну підтримує корумпована українська влада. Своєю останньою заявою вона формує громадську думку на користь того, що це Україна винна у війні.
Зверніть увагу. Я неговорю про її брехливість. Вона , згідно рейтингу VOX Україна постійно ділить перші-другі місця з Рабиновичем. Брешуть всі політики. Тому я на цьому не наголошую. Не згадую історію, коли вона передала під контроль Коломойського Укрнафту між першим і другим туром виборів 2010 року. сподіваючись на його підтримку. Авантюра, звісно, була величезна, але пощібні речі можна відшукакти в інших політиків. Я підкреслюю: наголосив лише на фундаментальнхє справах, які були ключовими для України.
Отож, мій негатив щодо Тимошенко має давнє коріння. Тож, будь ласка, не дивуйтеся. Ввважайте, що я Юлефоб
PS У мене на сторінці ви можете критикувати кого завгодно і як завгодно. В тому числі і мене. Одне застереження: хамство тут не допустиме.

2 коментарі:

  1. Юрій Луканов
    8 год ·
    Насправді вчорашня заява Тимошенко дуже серйозна. Говорила б вона про Мальдіви, про корупцію, про Саакашвілі. Я би не приділяв цьому стільки уваги. А тут ідеться про незалежність. Вона фактично зробила заявку на зміну геополітичного вектора. Додам також, що цілий натовп людей на Сході , на контрольованих нами територіях!!!, вже зараз вірить у те, що Україна почала війну і вона в цьому винна. У своєму виступі на Новому курсі Тимошенко ніде не сказала, що це Путін почав війну. Лише одним реченям згадала про Росію агресора. За її словами, винна у підтриманні війни корумпована українська влада. Не Путін.
    Ідея про те, що Україна винна у війні і прагне ескалації може пройти шлях від не може бути, в цьому щось є, інакше і бути не може. Після цього нам доведеться каятися перед "старшим братом", просити в нього пробачення, ніякі виграші в Стокгольмському арбітражі не будуть реалізовані. Ми знову станемо "мишебратья".
    Можете не сумніватися, що це лише перший крок в цьому напрямку. Далі будуть інші, подібні. Не сумнівайтеся.
    Таке.

    ВідповістиВидалити
  2. Viktor Pushkar
    8 год ·
    #психоаналітичне
    висловлюсь і я про #Тимошенко. Для мене ця мадам є локальним втіленням героїні російського класика. Отою що не хотіла бути просто бояринею, чи царицею, а лише владичицею морською. Забагато амбіцій, і явна залежність від магічного покровителя, з яким є ризик зіпсувати стосунки. Фінал казки пам'ятаєте? "А перед ней - разбітоє корьіто"...
    Я про це вперше написав років так 10 тому, коли ТЮ була прем'єром... Старі казки часто створюють сценарії життя умовно сучасних людей..

    ВідповістиВидалити