пʼятницю, 15 вересня 2017 р.

#Sendflerekvinderind : Maria Sadd (Konservative på Frederiksberg)

#VerdenskvinderiDanmark forsætter med at præsentere kvindelige kandidater på vores side. Vi opfordrer ikke til at stemme på det ene eller det andet parti. Vi står uden for partipolitik, og foreningen respekterer medlemmernes og vores venners ret til at have deres egne standpunkter. Vi opfordrer blot til at stemme på en kvinde blandt kandidaterne for det parti, hvis program I støtter og bakker op omkring...
"Jeg opstiller til kommunalvalg 2017 for de Konservative på Frederiksberg.
Jeg er uddannet Cand. Jur. ved Københavns Universitet og mor til en lille datter. Til daglig er jeg administrerende direktør. for CEKURA, hvor vi hjælper svage og ældre borgere til et bedre liv. 

Jeg har russisk baggrund, så mangfoldighed og forskellighed er for mig vigtig. Jeg engagerer mig meget lokalt på Frederiksberg og er medlem af Integrationsrådet siden 2014.
Som person er jeg velovervejet, udadvendt og empatisk. Jeg engagerer mig meget i mit arbejde, har ordenssans og er ansvarsbevidst.
Det er helt centralt for mig at prioritere hjælp og støtte til ensomme mennesker, som har brug for det. Dem har vi desværre mange af – især blandt ældre og byens tilflyttere. Jeg vil arbejde for at give dem de bedste forudsætninger til at tage aktiv del i byens gode fællesskaber – for eksempel på uddannelser, arbejdspladser og i foreningerne. Ligesom jeg efter bedste evne vil bidrage til byens mangfoldige kulturliv og kreative aktiviteter, således at nye venskaber og relationer bliver skabt.
Dertil er det frivillige Frederiksberg noget, som for alvor binder os sammen – og jeg vil arbejde hårdt for, at vi får endnu bedre rammer for dem, som gør en frivillig indsats i vores by.
Derudover vil jeg også arbejde hårdt for bedre vilkår for børn og familier. Jeg er selv mor og har brug for, at min datter møder fagligt dygtige og engagerede medarbejdere i institutionen. Det er vigtigt for mig, at vores børn får styrket deres læring og udvikling.
Jeg håber meget på jeres støtte!
https://www.facebook.com/mariasadd.dk/

Немає коментарів:

Дописати коментар