суботу, 2 вересня 2017 р.

#Sendflerekvinderind : Derya Tamer (Socialdemokratiet i Holbæk)



#VerdenskvinderiDanmark er i gang med at præsentere kvindelige kandidater med etnisk minoritetsbaggrund på vores side. Vi opfordrer ikke til at stemme på det ene eller det andet parti. Vi står uden for partipolitik og foreningen respekterer medlemmernes og vores venners ret til at have deres egne standpunkter. Vi opfordrer blot til at stemme på en kvinde blandt kandidaterne for det parti, hvis program I støtter og bakker op omkring.
Vores første præsentation viser en ung kandidat i Holbæk kommune:

Mit navn er Derya Tamer. Jeg er en 23-årig ung kvinde, der stiller op som byrådskandidat for Socialdemokratiet i Holbæk Kommune. I politik har vi brug for alle samfundsgrupper og generationer. Alle har brug for forbilleder, alle har brug for at blive taget seriøst. Når flere bidrager, bliver vi alle stærkere. Jeg vil være de unges stemme i Holbæk Byråd, men vil samtidig også være en stemme for borgere med en anden etnisk baggrund end dansk. Jeg har selv rødder fra Tyrkiet og jeg tror stærkt på, at jeg kan være med til at styrke integrationspolitikken i den kommune, hvor jeg selv er født og opvokset. Jeg ved, at jeg kan se tingene fra et helt andet perspektiv.
Til dagligt studerer jeg Dansk og Politik & Administration på Roskilde Universitet. Jeg brænder for at studere, og vil bl.a. arbejde for at få flere unge til at tage sig en uddannelse.
Mine politikområder er især:
Børne- og ungepolitik
Uddannelsespolitik 
Integrationspolitik
Ligestillingspolitik
Hvis I har flere spørgsmål, er I mere end velkommen til at kontakte mig her på Facebook.

Немає коментарів:

Дописати коментар