пʼятницю, 1 вересня 2017 р.

Рух старих сил



Юлія Тимошенко відвідала Міхеіла Саакашвілі в Польщі?
Крок передбачуваний і логічний. У цьому контексті відразу спростую чутки про якісь міфічні мар'яжі і домовленості між Юлією Тимошенко і Арсеном Аваковим. Забудьте! Такого не було і не могло бути в принципі!
Під час моєї нещодавньої поїздки до України у мене була низка переговорів, зустрічей, консультацій з найближчими друзями Міхеіла Саакашвілі і давніми та вірними соратниками Юлії Тимошенко. Причому, з останніми кілька зустрічей відбулось навіть в день мого від'їзду з України. Це ті люди, які переконували Юлію Тимошенко об'єднатись з Міхеілом Саакашвілі.

25 серпня мене остаточно запевнили, що Юлія Тимошенко дала згоду щодо політичного альянсу ВО Батьківщина з Рухом нових сил. Чутки про участь в цьому політичному альянсі Арсена Авакова - не більше, як гіперболізовані вигадки та нісенітниця.
В Альянсі нових політичних сил України окрім самого Саакашвілі і його команди візьмуть участь "Громадянська позиція" на чолі з Анатолієм Гриценком, ВО Самопоміч на чолі з Андрієм Садовим, партія Воля на чолі з Юрієм Дерев'янком, Демальянс, київське крило УНА-УНСО, ГО Валентина Наливайченка, низка інших громадських організацій..., дещо зависає питання з ВО Свобода.
Тепер до головного! Сам Саакашвілі балотуватись в кандидати на пост президента України не буде щонайменше до 2027 року! Тому не треба боятись! Першим номером від Руху нових сил висуватиметься Анатолій Гриценко. Другим... - Андрій Садовий. І то, це ще не доконаний факт. Як стверджують люди Юлії Тимошенко - вона президентських амбіцій наразі не має...
До речі! А як ви думаєте, кудою я міг повертатись із Чернівців (останнє місце мого перебування в Україні) до Брюсселя? Звісно, через Польщу. Чи міг я оминути там Міхеіла Саакашвілі? Звісно, ні!
Щодо повернення Саакашвілі в Україну. Воно має відбутись 10 вересня за підтримки кількох десятків тисяч українців з боку України і кількох тисяч поляків з боку Польщі.
Існує версія, що Петро Порошенко ще до 10 вересня скасує своє рішення і поверне Міхеілу Саакашвілі українське громадянство. І це було б правильне рішення!
Rostyslav Demchuk
Альянс Саакашвілі та тимошенко протиприродній. У них різні прихильники і публічні скандал, а то й відкрита війна неминучі.

А

1 коментар: