понеділок, 14 грудня 2015 р.

Як вибрати дружину?

Притча.
Одного разу чоловіки запитали діда, скажи ось ти з дружиною живеш півстоліття і не сваритесь (в селі все про всіх знають). Як це?
- Ви знаєте, що молоді вечорами ходять на посиденьки, а потім проводжають хлопці під ручку дівок, по центральній вулиці гуляють. Один вечір проводив - нічого, два - привід ... а три вважай наречений.

От і я пішов проводжати одну, йду щось говорю, а вона раптом стала витягувати потихеньку свою руку з-під моєї. Я не зрозумів, виявляється я йшов прямо в калюжу на дорозі, звертати не став. Вона калюжу оббігла і знову мене під руку. До наступної калюжі я йшов цілеспрямовано. Вона також прибирала руку.
На наступний вечір з іншою дівчиною я по колишньому маршруту. Та ж картина, оббігала калюжі. На наступний вечір пішов з третього. І знову посередині дороги по калюжах. Підходжу - вона за мене міцно тримається, слухає мене і ... пішла по калюжі зі мною. Ага - просто не побачила калюжу. Тоді я до наступної - глибше. Подруга нуль уваги на калюжу. Ось з тих пір і ходимо поряд і не лаємося, живемо ладком.
Всі чоловіки роти пороззявляли, а які старші і кажуть, що ж ти дід раніше не розповів як вибирати дружин. Може і ми були б щасливішими.

Немає коментарів:

Дописати коментар