пʼятницю, 31 липня 2015 р.

Лист дружини чоловіковій коханці


Як реагувати на новину про зраду чоловіка — замутити скандал або ж гарно поставити на місце суперницю? вирішувати вам! Але перш прочитайте «Листа дружини до чоловікової коханки», який спричинився до фурору в соцмережах!
Дорога Людмило!...

Перш за все, хочу сказати Вам, що про даного листа мій чоловік нічого не знає — випадково кинута без нагляду телефонна трубка, випадково не стерті смс-ки, і все — я знаю про Ваше існування і з цікавістю спостерігаю вже четвертий місяць за розвитком подій у вашій зворушливій Санта-Барбарі.
Причиною, що спонукала мене написати Вам, не ревнощі або ж бажання захистити свою власність, аж ніяк. Просто серіал, який доставляв мені таке задоволення перші пару місяців, став нудним й одноманітним, і мені хотілося б допомогти Вам повернути його течію в яке-небудь більш оптимістичне русло.
По-перше, хотілося б сказати Вам, що Ви однозначно молодець. В загальному і цілому тактика абсолютно правильна. Мій чоловік дуже ледачий, і сам ніколи не вступив би на криву доріжку адьюльтера. А Ваші наполегливість і цілеспрямованість — це саме те, що потрібно в даній ситуації.
Є тільки одне маленьке АЛЕ. Не варто закидати його смс-ками типу «Ви не підвезете мене сьогодні додому?», «Чи не пообідати б нам сьогодні разом?», «Чи не хочете Ви сходити в театр?». Це абсолютно марно. Купуйте вже квитки в театр та запросіть його, оплатіть столик у ресторані і покличте його, набрехавши, що у Вас сьогодні — річниця втрати цноти, загалом, беріть ініціативу у власні руки — він дуже зайнята особа й ніяких дій з його боку Ви, все одно, не дочекаєтеся. Принаймні, на цьому етапі.
Смс-ки типу «Я хочу Вас», «Я сумую без Вас» теж хороші, але коли у відповідь Ви не одержуєте аналогічної відповіді вже четвертий місяць, а тільки «До зустрічі на роботі», невже вам не хочеться задуматися «Чому?» і трохи змінити тактику? Отже, про помилки. На жаль та ах, але, наразі Ваші шанси його спокусити дорівнюють нулю.
Друга помилка в тому, що Ви — блондинка з прямим волоссям. Так, я уважно вивчила Вашу сторінку в Фейсбуці, — у Вас досить рідкісне ім'я, щоб без зайвої мороки Вас вирахувати. Скажу відразу — Ви є доволі симпатична. Не хочу засмучувати, але у нього вже є одна блондинка без цицьок. Вдома.
І моя зайва худоба, при його любові до худорлявих, взагалі зводять нанівець Ваші переваги переді мною. Чоловікам потрібнв різноманітність. Ділюся секретом. Його ідеал — руді довгоногі панянки з пишними формами. Так що, справа за невеликим. Підбори — не нижче 15 см, у вас же зріст 162, наскільки я зрозуміла, фарба для волосся, ну й не найдорожча хірургічна операція. І журавель, практично, у Ваших руках.
Третє. Це навіть не помилка, а моє особисте прохання. Конспірація, конспірація і ще раз конспірація. Ну, от, — не надсилай Ви йому смс-ки о першій годині ночі, хіба б виникла в моїй голові думка залізти в його телефон? Та ніколи.
А, коли чоловік о першій ночі починає щось писати або, ще гірше, виходити на балкон і пошепки передзвонювати, то не полізти в телефон може тільки колода, до яких я, народжена в День Цікавості, ну ніяк не належу. А, всілякі несподівані відкриття, змушують нервувати мій трепетний й чутливий організм. А нервувати я не люблю.
Дуже сподіваюся на те, що більше ніяким чином не відчую Вашої присутності в його житті, ну, крім, можливо, його палаючих очей. В іншому випадку всі Ваші зворушливі смс-ки потраплять до високоповажного Миколи Володимировича (вказаного у Фейсбуці, як Вашого законного чоловіка). Хоча, щиро вірю, у Вашу розважливість, тому як крайні заходи не схвалюю, та й Ви мене всім влаштовуєте.
Мені подобається, що Ви — заміжня, мені подобається, що Ви, за відгуками мого чоловіка, — добра, так що — удачі Вам і всіляких успіхів у нелегкій справі спокушання мого чоловіка. Якщо знадобиться допомога або будуть ще якісь запитання — я до Ваших послуг.
Від дружини Вашого коханця, Чебурашкіної Мані.
п.с. Перед мудрістю Жінки, яка написала цього листа своїй суперниці, хочеться зняти капелюх і вклонитися їй у пояс. Чи багато хто з нас вміють настільки гідно, витончено і благородно вирішити делікатну ситуацію адюльтеру? Запитання залишаємо відкритим

Володимир / Volodymyr В / V Ант / Ant

Немає коментарів:

Дописати коментар