пʼятницю, 13 березня 2015 р.

Лариса Полулях: Долгая дорога в деньгах.....

епіграф:          Мусора, как дети, только _уй толще (Дмитро Гройсман)

Передмова:     Колись була в мене непогана практика з людьми, які мають ментальні особливості. Мені подобається їх логіка - іноді дуже метафорична, іноді проста до офігіванія.


Поєднавши епіграф і передмову, розкажу вам історію в ліцах - мене і одного міліцейського мужчіни. Дальше, як в хароші п*єсі, себе я буду обозначать буквою Я, а його - якоюсь обідною буквою.

Я - розумієш, поки я плачу тобі зарплату, я маю з тебе вимагати роботи
Х - мені зарплату в бухгалтерії платять
Я - ....................а в бухгалтерії вона звідки береться?
Х - з казначейства привозять
Я - а в казначействі звідки?
Х - з бюджета!!!!!
Я - (мозок розривається, із уст рветься....) а в бюджеті??????
Х - з правітєльства!!!!

Отак. Дальше банальна мораль. Поки кожен ПеПС, ахфіцер, клерк, депутат, міністр, і даже той, про кого вопше нільзя-нільзя не зрозуміє прпавильний шлях грошей - нічо не буде. 

Ще одна мораль - поки ви тут будете сидіти і розказувати як активніше уважати прізідєнта і дотримуватись дисципліни - сидітимите в дупі.

А чо? А то - бо деньги - з правітільства, воно у них кормілєц. А ви тут тіко воздух портите своїми присутствіями

Немає коментарів:

Дописати коментар