суботу, 17 січня 2015 р.

Проголосуйте за фото Тетяни

Всі ми проти несправедливості. Великої чи малої. І цей допис я пишу - як виклик несправедливості. Зізнаюсь чесно - я ніколи не був прихильником фотоконкурсів, хоч переіодично на прохання френдів лайкав якусь сторінку чи фото. І то лише коли вони мені справді подобалися, або, принаймні, не сильно псували мій естетичний смак. Сьогодні ж я фізично зміг проголосувати ні за кого у цьому, так би мовити конкурсі-розводі. Більше того, мого коментаря не поставили. Тому велике прохання до всіх, хто шанує справедливість. Підтримайте фото Тані - коментами, розповсюдженням. Я розумію, що там переможець визначений якимось папіком наперед. Але плювати на торгашів - конкурсантів. Ми не просто за красу. Ми за справедливість і гідність!
Іван Роздум, блогер
П. С. Шановні інші учасниці "конкурсу"! Якщо ви теж вважаєте за потрібне, я не пошкодую свого часу і також розміщу Ваші фото в окремих дописах.
Щиро. І.Р.
Фотограф - Вілена Орловська

8 коментарів:

  1. Боротись завжди потрібно до кінця! А особливо, - за СПРАВЕДЛИВІСТЬ!!! Прохання до всіх, хто небайдужий до таких "голосувань", відгукнутись і допомоти... щиро дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. Умница! Горячий привет и полная поддержка из Казахстана!

    ВідповістиВидалити
  3. Боротись до перемоги! - це достойно!

    ВідповістиВидалити
  4. Краса рідкісна! А в очах стільки таемничого!!!

    ВідповістиВидалити