вівторок, 15 липня 2014 р.

Тернопільська відьма відкрила секрети магії

«Мені пороблено!, – не раз чуємо від коліжанки чи друга на чергове невезіння у їх житті.  – Треба іти до якоїсь бабки, може відробить!». Тут наша голова лише схвально киває і думаєм собі, а й дійсно, хтось щось поробив. Тоді й самі на кожне невезіння тепер у своєму житті шукаємо телефон гадалки, ясновидиці, відьми, шамана чи мольфара. І як серед них вибрати того, хто розкаже усю правду про майбутню долю та й порчу зніме.
Ці питання ми вирішили задати одній людині, яка «відає» у Тернополі з іменем Єва. На порозі невеличкої квартири до нас вийшла жінка років тридцяти на вигляд, у чорній довгій сукні та срібними перснями, сережками та ланцюжком на шиї. Як дізналися ми з розмови пізніше, їй насправді уже за 50.
Єво, як Вас називати? Ясновидиця, мольфарка?
Скоріше парапсихолог. Якщо говорити на мові магів – я справжня відьма. Але це не повинно вас лякати, бо ж це слово походить від слова «відати, знати».
Чи існує порча?
Для усіх порча це що таке? (ніби перепитує мене). Чоловік п’є – порча, щось не виходить у житті – порча… А усі страхотерапевти (саме так говорить про «шарлатанів магії» Єва) цим користаються.
Ви до них приходите за порадою, а вони кажуть на усі негаразди: «Ну звичайно це порча!». Цими речами я не займаюся. Порча існує, але не у всіх вона є.

Як проявилися у Вас здібності?
Я відчувала завжди. Але наступив такий момент, коли треба було мені вибирати: або дурдом, або дар. Наступає певний момент, коли ти не знаєш, чи це біла гарячка чи це щось…. Ти починаєш бачити істоти, які ніхто не бачить, і треба з цим далі жити.
Здібності у Вас спадкові?
Що означає спадкове? Наприклад, народжується дитина у сімї музикантів. Можна сказати, що вона буде музикантом. Але якщо її не навчати музичній грамоті, то вона може бути вантажником і ким-небудь.
Може бути, що мама чи бабця гадала, тому дитина навчається цьому. Це як цигани. Це не значить, що цигани містична нація. Вони просто навчаються цього, їм потрібно якось вижити.
Де Ви навчалися магії?
Ще у юності їздила дуже багато у експедиції, спілкувалася з шаманами. Адже шамани сьогодні лікують рак, гангрени. Для них це легко. Шамани дозволяють бути присутнім людям, але знімати не можна.
Одяг – це спеціальна атрибутика?
Це просто стиль одягу. Я обожнюю срібло. Мені комфортно у цьому вбранні.
Маєте своїх учнів?
Я викладаю вищу магію. Це не чаклунство. Це коли людина приходить, щоб пізнати себе і потім щось міняє у своєму житті.
Як чоловік сприймає магію?
Чоловік мій з Тернополя, познайомилися ми на одному дні народженні. Я почула просто звук голосу, ще не бачила його, але відчула. Шукала чоловіка партнера по життю. Він у мої справи не вмішується.
Ви вірите у реінкарнацію (переселення душ)?
Так. Я сама людина, яка займається цим кілька життів. Раніше була чоловіком у Латинській Америці. Сьогодні я ззовні жінка, а веду себе, як чоловік.
 Далі буде….

Немає коментарів:

Дописати коментар